▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Sunday, August 22, 2010 @ 10:34 PM
KAMBING
ada sebuah cerita menceritakan tentang seorang pengembala kambing...
pada suatu hari ada seorang wartawan dari majalah KAMBING ingin men"interview" pengembala kambing ini..
bermulalah cerita"~

wartawan : akum pakcik JAMES..!

pakcik JAMES : oh...wa'kum salam..dengan nada selamba dan macho itu~

wartawan : saya nie dari kompeni majalah KAMBING nak interbiew pakcik nie...

pakcik JAMES : yoko?? pasey apo???

wartawan : pasal kambing kambing pakcik lah..

pakcik JAMES : apo apo jolah...boring 2 hari..

wartawan : ha...nie nak tanya ni...kambing kambing nie pak cik bagi makan setiap hari???

pakcik JAMES : yang mana satu??? yang itam ker yang putih..tanya pakcik JAMES ilek aje..

wartawan dengan muka pelik menjawab) aahhh...ahh...yang itam..jawab wartawan..

pakcik JAMES : oh..pakcik bagi makan nasik sojuk jo...dengan selamba menjawab~

wartawan : yang putih??!

pakcik JAMES : SAMA lah ... makan nasik sojuk jugak...

wartawan : oh.. (muka pelik) camne dengan air? minum air baper banyak??!

pakcik JAMES : yang mana satu??yang itam ker yang putih??

wartawan : ahh ahh ahh...yang putih..

pakcik JAMES : oh..dalam 2 gelen air lah jugak...!

wartawan : yang itam??

pakcik JAMES :SAMA lah ... 2 gelen air lah jugak..!!

wartawan : (dah mula hangin) bagaimana dengan berak??

pakcik JAMES : yang mana satu??yang itam ker yang putih??

wartawan : yang PUTIH!!!

pakcik JAMES : yang putih tuu...berak agak banyak lah jugak...

wartawan: yeker?? yang HITAM???

pakcik JAMES : SAMA lah ... agak banyak lah jugak...

wartawan : (dah bengang) abih tuh!!! aper yang dibeza beza kan...saya tanya kambing itam dengan putih sama jer...aper perbezaan nyer yang SEBENARNYER!!!!

pakcik JAMES : ohh....apolah kau nie...kambing itam tu sebenarnye pakcik yang punyer..!!!~~~

wartawan muka paham sambil tersenyum) oh...ohhh..bistu kambing putih saper yang punyer??

pakcik JAMES dengan selamba) SAMA lah jugak .....pakcik punyer jugak..

wartawan : (berlari lari anak sambil menjerit dan menangis nangis!! )
back to top?