▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Sunday, August 22, 2010 @ 10:29 PM
please bace. sedih sngat!
Kisah Sedih!
>
> cerita ni mengisahkan seorang lelaki bernama Jimmy. Dia ni
> > tinggal di Johor...
> >
> > Dia ada awek nama Julie. Julie ni tggl di Perlis...
> >
>
> > Diaorg nih belum penah jumpa sblm nih, just msj & cal
> > je...
> >
> > Gambar pun diaorang tak penah tgk sbb mereka hanya guna hfn
> > Nokia 3310i...
> >
> > Diaorg dah tak thn, nak jumpa sgt2...
> >
> > Diaorg pun brpakat akan jumpa pada hari raya pertama.....
> > di rumah Julie...
> >
> > Julie tlh beritau keluarga di yang Jimmy akan datang beraya
> > ke rumah mereka...
> >
> > Seminggu sblm raya, Julie tlh terlibat dalam satu
> > kemalangan.. .
> >
> > Mayat Julie selamat dikebumikan. ..
> >
> > Seluruh keluarga Julie sangat bersedih dgn pemergian
> > Julie...
> >
> > Akan tetapi Jimmy tdk mengetahui akan hal ini...
> >
> > Kebetulan hfn Jimmy rosak pada hari kematian Julie...
> >
> > Sehari sblm raya, barulah hfn Jimmy siap dibaiki...
> >
> > Apabila hfn da ok, Jimmy pun terus sms Julie...
> >
>
> > Msj yg dihantar oleh Jimmy tersebut semuanya
> > di'reply'...
> >
> > Pada hari yang ditetapkan, dgn alamt yg penah diberikan
> > oleh Julie kpd Jimmy...
> >
> > Jimmy bertolak dr Johor pada awal subuh Syawal & sampai
> > di Perlis pada ptg tu juga dgn memandu keta Proton Wira 1.6
> > kepunyaan kawan dia....
> >
> > Bila shj sampai di rumah Julie, dia terus bagi salam &
> > memperkenalkan diri kpd ibu bapa Julie..
> >
> > Ibu bapa Julie pun menyuruh Jimmy duduk...
> >
> > Maka perbualan bermula dgn bertanya ttg diri Jimmy...
> >
> > tetapi mata jimmy terjenguk2 kearah dapur dan bilik2 yg ade
> > dirumah tersebut kot2 ade Julie keluar atau menyorokkan diri
> > dia...
> >
> > Jimmy semakin tidak senang duduk..
> >
> > Setelah lama berbual,jimmy pun tny pasal Julie kerana
> > beliau tidak tahan nk berjumpa dgn Julie..
> >
>
> > Ibubapa Julie menyarankan supaya Jimmy banyak bersabar?
> >
> > Jimmy semakin hairan,dan bertanya kepada ibubapa Julie,
> >
> > 'Kenapa mak cik ngan pak cik??Ape yg da berlaku pd
> > Julie??'
> >
> > 'Julie telah meninggal dunia' kata ibu Julie..
> >
> > Jimmy semakin kehairanan..
> >
> > Jimmy bertanya 'Bila mak cik??sbb apa??'
> >
> > Ibu bapa Julie pon menceritakan tentang hal kejadian..
> >
> > Jimmy agak terkejut,Tetapi jimmy tidak percaya kerana
> > beliau ade sms dgn Julie sebelum berangkat ke Perlis
> >
> > Jimmy pon tunjuk semua sms itu kpd ibu bapa Julie..
> >
> > Setelah membaca dan melihat no telefon tersebut,ibu bapa
> > Julie hairan kerana cara sms dan no telefon itu memng Julie
> > yg punye?
> >
> > Utk mendapatkan kepastian,ibu bapa Julie bawak jimmy ke
> > tanah perkuburan Julie..
> >
> > Jimmy masih x berpuas
> ati dan mengorek kubur Julie...
> >
> > Memng betul Julie sudah mati dan berada didalam kubur
> > tersebut..
> >
> > Jimmy semakin hairan dan ketakutan?
> >
> > Sebelum Julie meninggal,Julie telah berpesan kpd org tua
> > die supaya kalo dia mati, tnm skali hp die sbb die terlalu
> > syg kt hp nih..
> >
> > Ibu bapa Julie turut menceritakan hal ini kepada Jimmy..
> >
> > Jimmy pon cuba sms Julie didepan ibu bapa Julie,
> >
> > 'Awk ngah wat pe??'
> >
> > Tidak lama kemudian,hp Jimmy berbunyi dan ade satu sms
> > diterima, apabila buka shj sms tersebut, kesemua mereka
> > terkejut beruk kerana sms itu dibalas oleh Julie dan sms
> > tersebut berbunyi
> >
> > 'Xde wat pape pon..awk da smpai ke??'
> >
> > Jimmy semakin panik dan membalas 'Ibu bapa awk kata awk
> > da MATI??'
> >
> > Dan Julie pon balas 'Memang sy da meninggal..'
> >
>
> > Jimmy cuba beraniakn dri dan membalas semula sms tersebut
> > dgn 'ABES 2,MCM MANE AWK BOLEH BALAS SEMUA SMS SY??'
> >
> > Tidak lama kemudian,hp jimmy pon berbunyi lg...
> >
> > Kesemua mereka menjadi semakin panik,takut dan mcm bermain
> > difikiran mereka semasa Jimmy hendak membaca sms tersebut...
> >
> > Apabila mereka baca sms tersebut,mereka jd terkejut BEROK
> > & kehairanan n terpinga-pinga?
> >
> > Kerana sms trsebut berbunyi
> >




> > 'DIGI ADA DIMANA-MANA' hahahahahahahaha haha..!!!.
back to top?