▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Saturday, November 20, 2010 @ 7:43 AM
I love TODAY ;)
Hi Hello Hola Yo Haio!MORNING, EVENING AND NIGHT

HAHA. Harini kan, Kak Azie nikah. BUTBUT, aku terlepas!!! EEIIIIIII!! whattheFISH! Aku bangun pukul 11. N then tiba tiba mama blik sekejap. N then aku tnye mama "mama, kak azie bila nak nikah?" Pastu mama cakap "kau baru nak bangun? HELLO! Kak azie dngan abg sham sudah sah kahwin kau tahu???'" Aku cpt cpt lah mandi. Tak basah rmbut. Aku pilih2 baju, aku pakai baju cotton warna biru. Aku malas nak iron. Just iron sikit sikit je. Pastu aku lepak sekejap n then aku panggil Husna. Lepas tu dlm pukul 2 mcm tu Husna datang rumah aku. Kiteorang online online, tolong tolong mak aku. Pastu gi rumah aisyah. Pastu online online rumah Aisyah. Pastu kasi surprise kat Anep pasal 44. HAHA. siot je. 44. 44. 44. SUDAH SUDAH, tak baek lah Wadaaaaa. N then makan mihun sup lah ape lah. Pastu balik, best lah jugak. Ade fireworks weiii!!! I LIKE IT!!!! Makan nasi lemak! Hahaha. Pastu aku and the others gi tmpat tennis. Pastu ade mini fight dngan Syapiq, Hakim, Mijan, Anep. Pastu main main and sembang sembang! HAHA.! best best. for me, tonight is the best than the rest!
;DD
-AWESOME!-
back to top?