▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Tuesday, January 11, 2011 @ 5:23 PM
1 Pesona, SMKS 19 (:
Hi Hello Hola Yo Haio!MORNING, EVENING AND NIGHT

Based on the titile, 1 PESONA tu kelas aku, and SMKS 19 tu sekolah aku. Before this, memang lah tak suka gila gila gila kan? But, makin lama makin suka. Ye lah, aku semakin rapat dengan Raja, pastu, cikgu cikgu yg mengajar kelas aku semua bestbest. I like! Dapat banyak kawan baru! HAHA. Aku dpt kenal Aimie, Syaza, and macam macam lagi lah. But, aku tahu banyak budak 20 benci kot dengan perangai aku. But, HATERS MAKE ME FAMOUS, right? HAHA. Ye lah, dalam dewan kan, cikgu asyik buat kelakar je. Pastu, aku tergelak lah. bila gelak tu, KUAT LAH PULA. HAHA. Pastu budak tu pandang je and jeling, btw, semalam, kiteorang ada PMD. PMD dia sumpah entah pape. Bosan gila. Kalau kt sekolah rendah boleh main tu, main ni, explorace lah ape lah. Ni tk, duduk je dalam dewan. But, aku suka activity yg ke-2. Sebab, boleh mengenal kawan dngan lebih dekat. 1 Kelas buat satu bulatan (asing laki and perempuan). Pastu, bila dah start menjerit jerit lah, "SAPA SUKA SAINS? SAPA NAIK BASIKAL?" mcm mcm lah. Last sekali, tinggal 'SAYA MENAIKI BASIKAL KE SEKOLAH'. Budak perempuan sorang pun tkde. So, kena lah jelajah dekat group laki. Syafiq sorang je yg naik basikal. HAHA, aku berebut dngan SHAUKI. Nasib baek aku yg dpt. HEEE ;DD
but, aku hantar lambat. SEDIH!! HAHA. Ok lah, till here, BYEBYE
back to top?