▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Thursday, January 13, 2011 @ 4:28 PM
TIRED !

Hi Hello Hola Yo Haio!MORNING, EVENING AND NIGHT

HEH, YEAHH, semalam hari penat aku! Ye lah, pagi pagi lagi dah kena bngun, pergi BOLA JARING. Lepas dh sampai tu, PERUT KOSONG! ALAHAI! Sampai sampai je, kena lari. Pastu, main pass pass bola. Penat ahh!! Pastu, pergi KANTIN nak beli makanan. Tengok2, chicken chop semua semua tu tkde. HEH! AAAAAAAAAAAAAA!! Dengan perut yg kelaparan, aku pergi rumah Maira. Time kiteorang baru je nak goreng ayam, Aina dh datang, nak ajak pergi ICTL. lawak gila ahh!! Pastu, aku dngan tk mandi nye, pakai lah baju sekolah semue semua tuu. Pastu, ayam habis HANGUS! HAHA. Time tu Aina dh pergi dulu. Kiteorang pun jalan lah kaki. Nasib baik tk jauh. HAHA. lepastu, tetibe je nmpak dorang tengah beratur. Kiteorang pun dh menggelabah, cepat cepat ahh masuk. Lepastu belajar ICTL.Habis ICTL pukul 11 kot, ke 12. Kiteorang pun jalan jalan ahh kt sekolah tu. Makan lah ape lah. Main dngan BABY lah. Lepastu, bertaur kt dewan ALAMANDA, kt dewan tu aku GILA sikit. Menyanyi lah menari lah, pastu kena rasuk lah. HAHA. Mcm bongok je. Lepastu masuk kelas, asyik GELAAAAAAAAAAAK je. HAHA. Lepastu, ade PJK plak. Kena lari kat luar sekolah. Lepastu balik. PENAT KAN? HAHA
back to top?