▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Wednesday, February 9, 2011 @ 6:22 AM
9.1.2011
Hi Hello Hola Yo Haio!MORNING, EVENING AND NIGHT
Dear my second diary,

Harini ada KRS, just kawad kaki jee.
Kena ada 5 org je satu kumpulan.
So, ada Raja, Syuhada, yg lain tu aku tak tahu.
Kiteorang kawad mainmain je oh.

Kiteorang balik awal gilaaa, kiteorang main kt busstop, time tu tunggu Alya and Candy.
Ada plakkk keling nii kasi cicak mainan kt aku!
Dah lahh aku memang anti cicak gegilaaaaaaa.
Aku nampak dia je aku nyorok, HAHA.
Dah lahh tunggu dorang tu lama gila.

Aku dngan Raja pun ambil keputusan untuk pergi duluu.
Raja belikan aku topup and air ribena. HAHA, thanks sweetie ;D

Kiteorang stay back rumah Raja,
online je kerja ohh. HAHA.
Kiteorang singgah kedai Mak Kiah,
and, pergi sekolah lambat je.

Time nak masuk pintu tuu, kiwifizzy tegur,
"Macam kenal je"
Aku pun mcm "O.o"
HAHA,

Harini, takde bnyak sngat benda best.
Hmm, HAAA, athirah mahzan kasi aku pin bus sekolah.
CHOOOO CEWEEETTTT.

Hmmm, jap, nak ingat balik time sekolah.
Takde bnde menarik sngat, bnyak dari segi percakapan jee.

Time malam, awwwwwwwwwww.
HAHA, malas lahh nak cerita,
aku harap dia akan cepatcepat buat account baru,
HAHA, aku suka panggil YAYANG sekarang nii,
mcm comel. tak tau lah kenapa.
HAHA.

Till here, BYEBYE

back to top?