▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Friday, February 18, 2011 @ 9:23 PM
ROAD RUN !
Rodarun?
Yupyup, harini, sekolah aku ada buat roadrun.
7.8 KM. Jauh tak? Agak jauh koott!
Nak story sikit eh?
Kalau taknak baca, berambus cepatcepat (:

Okayy, aku datang awal, naik Husna.
Kiteorang datang MEMANG AWAL!
Pukul 7:05 camtu dah sampai kot!
Aku datang je, aku pergi Dewan Alamanda,
Aku jalanjalan kt dewan, bukannya ramai org punn.
Aku tetiba ternampak Cikgu Sharifah,
aku pergi lahh dekat dia and minta numb aku,
Dia pun kasi lahh.
hampir semua form 1 tak dapat numb kot, sebab, semalam, tak sempat.
Dah lah semalam tu aku juga yg kena kasikasi number kat org,
kena buka tu, cari bebetul, HAISHHH. HAHA.
Back to the story, nak dikatakan, sesapa yg dapat numb harini,
dia punya tu tk terbelah. Kena gunting sendiri.
Firstfirst, kena kasi numb aku org,
then, cikgu suruh aku pergi cari gunting kt org lain.
Aku pun carilahh.
hampir semua org takde gunting.
Aku mengadu kt cikgu, then cikgu suruh ambil kat meja cikgu.
Aku pun naiklahh tangga yg selalunya kiteorang naik.
Tengoktengok, kuncii.
yang lagi satu, kunci,
Yg belakangbelakang tu dah sahsah lah kunci!
Then, pergi dewan alamanda lagi.
Aku cakap lah kt cikgu,
then cikgu suruh aku guna tangga guru,
aku pun naiklahh, sesak gila babeng ahh!!
Aku terserempak dngan Ustazah Azurin,
nasib baik lahh dia tak marah sebab aku tak pakai tudung.
Finally, dapat jugak aku gunting.

Sampai je dewan alamanda, dorang semua berebut rebut nak gunting!
HAHA, LAWAK DUH!
Lepas gunting, pakai lah kan?
Then, buat senamrobik,
errr, sumpah bosan gila and tak best!
Dah lah sempit, busuk ! EIII!! HAHA.
Lepas je senamrobik, terus lahh berlarii.
Aku jog jee, takde lari speedspeed punnn,
Dari sekolah, kt shell tu, pastu, lalu hospital 20,
lalu highway, lalu kilangkilang, best gak!
Aku dapat jugak pecut dorang wehh!!
HAHA, aku bawak air, and handkerchief, HAHA.
Time kt bomba, dorang semua cakap
"cepat dik cepat! dah nak sampai dah ni!!"
Aku pun just lari jee.
Aku ingatkan aku numb 10 ke bawah,
tngoktngok, numb 13.
Hmmm, okayy lah tuu,
dapat jugak aku naik pentas and ambil hadiah.

Time dah habis tu,
aku just dudukduduk je,
dalam hati aku mcm "Mana Maha ehh? Mesti die first ohh!! ;DD"
tetiba je aku ternampak diaaa.
Aku tanya lah dia, "dapat number berapa?"
dia cakap "first"
Aku mcm WHOAA!! dah agak dahh!! I'm so proud of her!
yeahh, dia memang terel!

Time lepaklepak tuu, budak Panglima tegur aku,
cakap pasal makanan. HAHA. macam makcik duh!
Tetiba, aku macam dengar someone panggil nama aku.
macam suara Muca, aku pun pandang lah,
tibatiba, bebetul tu Muca lah wehhh!!
Aku menjerit gegila and lari kt dia!
Aku peluk dia and mcm mcm lagi lahh.
Rinduuuu kt diaa!!

Hmm, apa lagi eh?
HAAAA, aku pun ambil lahh hadiahh,
kat dewan Alamanda, kalau rumah Panglima menang je,
aku jerit over! HAHA.

Laksamana (merah) : first
Panglima (purple) : second
Bendahara (biru) : third
Syahbandar (Hijau) : fourth
Temenggong (kuning) : fifth

Time balik aku tumpang Anis,
bapak dia ambil lambat.
Kiteoran pun mainmain lahh. HAHA.
Aku cakap pasal TAIK tau, then dorang cakap
"perrgghh, taik kau wangi?"
Aku mcm "Ishh, menyibuk lah budak pagi ni!"

Aku pun balik lahh dngan penatnyaaa.
Aku terus lah online kan,
then ramai kot kasi IM
"congrats lahh wehh"
"wahhh, akak setiausaha kita menang lah!'
"Athlete baru sekolah lah weh!!"
HAHA. Aku mcm HAHA, THANKSS.
But, yg paling aku suka
"mcm mana kau bole dapat eh?"
yang teramat amaaaatt sukaaaaaaaaaaa!!
"Biskut kirim salam"

Aku mcm, betul ke dia nii?
HAHA. Btw, waalaikumsalam.
Aku suka tngok muka biskut, mcm menenangkan.
Hmm, aku tak tau lahh nak cakap ape lagi.

Till here, BYEBYE
back to top?