▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Saturday, March 26, 2011 @ 9:08 AM
Di saat aku mencintaimu
Hello bloggers.
Assalamualaikum.
 Semalam ada netball wehh. Aku main bersungguh-sungguh kot. Ceewaaahh.
Ye lah, aku dah lama gila tak main netball mcm semalam.
Last main mcm tu time darjah 6 kot.
Aku jadi GA, but, selama ni aku GS (go Syuhada).
Time aku tengah main bola jaring tu kan, seriously banyak gila budak pagi yang tengok.
Macam apa je -,-"

Yang tak tahan nya, boleh pulak dorang ejek "HAIZAD".
Dalam dewan anggerik, form 3 buat poco-poco. Aku pun jejerit lah tengok kan?
Then ada cikgu marah aku sebab aku buat bising -,-"
Aku tahan je lah malu time tu, aku sesengih je lah.
Nasib baik cikgu tu nampak tak kerek sangat ohh.


Kay, main netball seriously penat gilagila lah kan?

Aku pergi rumah Raja, online lah mcm biasa.
Aku check inbox, aku tak tau ahh asal aku tertekan mssg lamalama.
Banyak jugak msg aku dengan Higashi dulu-dulu.
Time kiteorang gaduh lah, 2 months anniversary lah, time aku minta clash ah.
And, memorable status tuh.
serious mcm bongok duh status aku dulu-dulu. Haishhh.



 Dekat sekolah, aku tak siap sejarah and geo. Hihi

But, aku sempat pulak nak siapkan (:
Dah nama pun kerja dia photostat and tampal je, memang siap lah kan? -,-"
Haishh, kelas aku memang banyak kena photostat kot aku rasa.


Lagii, hmm, kena HPV (:


Lah, tak sakit mana punn. But, jarum dia tebal sikit then sebelum nii.
Sebelum kena inject tuu, duduk reramai dekat pentas dewan Alamanda, main ABC lah, chikupang lahh.
THAHA. Rindu sekolah renda (:


Hmm, ni patutnya post aku time hari KHAMIS harituu, but, aku buat separuh-separuh.

Byeee (:
back to top?