▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Tuesday, April 26, 2011 @ 5:50 PM
Fireflies
Heyyyyy ;D
Assalamualaikum. Hihi :3

Kay, aku nak cerita pasal semalam (Hari Selasa)
Time nak naik tangga dari Dewan Alamanda tu, kiteorang naik tangga lain, sebab tangga belakang tutup. Taik betul. Kena pusing sana sini -,-"
Time nk naik tangga, ada budak cacat jaga, aku perliperli ah. Haha. Padan muka. C A C A T!
(Dia tak cacat pun)
Masa first, agama, nampaknya ustazah mcm dah tak marah sangat dngan kiteorang sebab dia dah start senyum.
Hihi. Dia ajar pun mcm bersemangat semalam. Belajar pasal doadoa. Haha.
Lepas PIS, sivik. Time sivik, first tu cikgu mcm tak mengajar sangat.
Aku pun duduk ah belakang, tolong Wan Azim buat presentation. Aku tolongtolong apa yang patut.
Sepatutnya, 3:20 masa kiteorang ambil gambar, tapi start lambat lah pulak. Ngehh.
Aku pun masuk ah kelas. Sivik balik. First tu, duduk belakang dengan Che, tapi cikgu marah sebab kiteorang asyik sembang je. Azli duduk tempat aku, aku duduk tempat Azli, sebelah Syahreiza. Pastu turn group Intan plak buat presentation. Kesian duh aku tengok Intan tu. Dah ah die buat topik pasal keluarga bahagia. Pastu, budak laki semua perli dia. Aku tengok dia, dia mcm nak nangis duhh.

Lepas cikgu sivik dah blah, cikgu Edayu busy dengan sesi photography tu. So, cikgu tak masuk ah. Pengawas senior form 2 yang masuk. Budak cacat tu pun masuk duh. Aku memang benci gila tengok muka dia, dah ah mcm orang cacat. Nak je aku tikam,
Pastu, dorang semua blah, ada announcement, nama kelas kiteorang kena turun. Semua mcm "wooo!!!"
Haha. Batak habis. Aku turun agak lambat, sebab apa ntah. Dah ah turun lambat, kt luar anggerik tu dah mcm apa je aku tngok. Ramai gila orang ada. Aku dah mcm O.o
Intai dalam dewan, tengoktengok bebudak kelas aku dah masuk dah. Kiteorang ambil yang last tu. Aku nak masuk dari depan, habis kena marah -,-" Aku cakap ah
"Lek lu, jangan gelabah." Haha. Time ambil gambar tu, nak duduk sebelah Candyyyy!! Tapi, aku duduk sebelah Humai dengan Sheida. Err. 
Aku just post biasabiasa je. Malas nak buat muka gedik. Dah ah panas. Lepas ambil gambar, naik kelas, ambil baju, turun balik. Tukar baju. Kt bilik persalinan Farah kasi aku paper Jaybee. Err, seriously aku tak faham sangat sebab aku tak baca betulbetul. Haha. Pastu, lepak kt bilik persalinan lama sikit. Masuk kelas, aku free hair. Budak laki sakai pergi main pakai tudung aku -,-"
Tapiiii, haha. Comel ohh!! Hahahahaha! Din pakai tudung mcm Raja! WHOOOOOTTTT!!
Pastu, aku lepak jap dengan Amir Azim, lagi sape ntah. Ramai ah kan, pastu Azim kata
"EHHHH CHOPPP!! Perghh, muka kau dngan muka Hasif sama lahh"
Aku pun mcm "o.O Sama? Kau biar betul duhhh"
Pastu aku gedik pergu tanya hampir satu kelas.
Dorang pun mcm "A'ahh lah wehh, sama lahh".
**CHEEEEEEEEEEEEETTT!! Bagi aku kembang jap
Haha. Azim cakap "Untung ah, muka sama dengan pakwe. Cuma, dia gelap sikit"
Haha. Che plak buat lawak. Ape ntah dia cakap. Tapi tak lawak pun. Tak gelak pun. 
Lepastu, pergi bilik KH. Buat KH. Bila duh nak tanamtanam pokok nii? Err. Haha.
Pastuuu, naik kelas, letak buku, turun untuk PJ. Time PJ kiteorang lepak taska main dengan budakbudak.
Haha. Lepastu, Math. Aku tak keluarkan buku math pun.
Kiteorang main copcop and contengconteng kt tempat Naim. Haha.

Malam tu, makan kt luar. SUBWAY ;D Haha.
Pukul 1030 mcm tu, kiteorang berkumpul 1 family kt depan Tv, Mama nangisnangis sebab Cina tu ah.
And pasal KakLong. Err. Haha. Over je Mama ni. Banyak kali dah kiteorang pesan jangan confident sangat, 

Aku tidur pukul 11. Kbye
back to top?