▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Monday, April 25, 2011 @ 6:26 PM
Jar of Heart
Heyyyyyloooowwwww ;D
Kay, aku dah start suka lagu Jar Of Heart ni sebab kaklong and kakngah kalau dorang tengah gentel mesti buka lagu ni -__________-
Haha. Kay, semalam. Apa jadi dengan semalam? Nak tahu? Baca sampai habis. Haha.

ISNIN.
Lepak kt luar sekolah teman Raja jap. Pastu duduk ah kt Dewan Alamanda tu.
Pastu duduk kt taman koperasi dengan Fina. Fina ada semalam. Pastu akak form 2 tu cakap apa ntah.
Sakaiiii. Jealous cakap jealous ohh. Pastu, masuk science lab. Teacher buka orang potong perut nak bersalin. Err. Scary. Time kt lab tu, aku duduk tengah, kiri Candy, kanan Athirah. Athirah cerita story dia, Candy tak tahu, aku tahu, Candy cerita story dia, Athirah tak tahu, aku tahu. Haha. Rasa mcm "Orang penting" oh.
Lepas habis science, masuk kelas. Ustazah masuk je, koyak jadual bertugas.
Kiteorang mcm "Apahal duh dengan ustazah?"
 
Ustazah cakap "kalau ada pun jadual ni, tak berguna."
Pastu, ambil pen and cancel nama Ketua kebersihan and penolong dia.
Pastu, angkat kerusi, letak kt luar. Semua kerusi tersusun duhhh.
Macam ni haaaa :-



Tapi kerusi kelas aku tak ah secantik yang ni duhh. Haha. Memang gebang habis lah kan.
Pastu, kena salin secara BERDIRI. Ngehh. Aku dah mcm ndifbrgfi5g5g je time tu.
*Kena denda sebab kelas kotor. 
Time salin tu, aku duduk. Yeah, duduk, duduk besila. Lagi best! Haha. Duduk bersila kt lantai dengan Candy, sambil borak sambil buat kerja. Ustazah pun buat don't know je. 
Lepastu, rehat. Rehat tak best pun. Aku banyak dengan Candy. Raja dengan Alya mcm taknak layan aku je. Aku memang suka duduk dengan spender basah. Sial betul.
Pastu, PIS lagi. Time ni, kiteorang duduk bersila ramai sikit. Ada Hakim, Din, Candy, and Thirah.
Time ustazah nak blah dorang cakap
"Mabuk ni nak keluar, mabuk ni nak keluar"
Siot betul oh. Haha. Pastu, BI. BI buat apa eh? Haaa, baca buku je. Lepastu, math. Math buat worksheet je. Sambilsambil buat tu, melalak merayau lah kan. Lepas dah habis buat, aku duduk sebelah Ikmal.
Ikmal, adik aku. Haha. Kecik gila dia tu weh. Pendek gegila kau tahu! Haha. Dia cerita pasal dia kena bantai dengan mak dia, semuasemua ah. Banyak ah. Pastu, sorangsorang datang. Pastu ada akak pengawas yang aku agak anti skarang. Aku makimaki dia depan cikgu. Cikgu buat tak tahu je. Haha. Aku cerita ah apa aku kena dengan Mama sebab science aku teruk gila. Bila diingat balik, sedih duhhh Mama buat aku mcm tuu.


Tapi, pastispast. Periksa bulan 5 dah dekat. Harap aku boleh ahh dapat better than dulu.

Malam tu, aku ikut mama hantar kaklong and kakngah. Pastu beli aiskrim. Haha.
Lepas study, aku nak buat folio, aku tengok ah folio aku. Ngehhhh. Apa ayah dah buat dengan folio aku? -,-"
Dekat diri dia, dia tambah "Ayah saya seorang yang hensem". Merepek je dia ni ohh -_____-
Ada plak dia tambah pasal BF. Yiq lah ayah bukannya EIQ. Hahahahahaha! LOL.
Macammacam ah ayah buat kt folio aku -________-"

Malam tadi aku tidur pukul 12, tengak maharaja lawak. Seriously ohh, aku dengan family aku takkan jemu tengok cerita tu. Haha.

Btw, harini ada sesi photography. Yeahhh.
#semangat je.
Aku tahu ah sekolah korang dah buat, dah dapat lagi tu. Sekolah kiteorang je ketinggalan.
Sekolah tak lama lagi nak roboh, memang cmtu. Haha 
Nanti time ambil gambar semua gedik senyum mcm ni, 

Ngeh, termasuk lah aku.
Haha. Byebye ;D


back to top?