▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Thursday, April 28, 2011 @ 6:14 PM
Rocketeer
Heyyloooo. Haha.
Kay, aku sedang berfikir sekarang, nak ikut Raja main bowling ke taknak? Kalau tak ikut, kesian lah dia plak kan. Yelah, dia kan AJK k-rek, mana dia rapat sangat. So, dia ajak aku teman. But, malas lahh. Penat duhh. Tak tau ah asal aku penat sangat ohh.

Kay, semalam. Khamis. Aku pergi sekolah lambat duhh.
Cik Jumaat ah ni. Sial betul. Aku tunggu dia lama duhh. Pukul 1250 baru nampak dia naik motor buat muka comel. Elehh, bukan comel pun, dah tua dah. Haha. Tapi, sambilsambil duduk tu, aku duduk dengan PakLah, Anis and Aiman. PakLah dengan Sya ada probs duh. Err. Hope dorang tak KELASHHHH. Haha. Ramai orang break duh skrang. Asal eh? Aku pun nak ah. Haha. #sajapancing.

Kay, kena tulis nama sebab lambat. Aku ckp kat Raja
"Alaaa, takyah ah tulis nama duhh"
Even dia kawan baik aku, tak baik ah aku buat macam tu en. Haha. Dapat ah 2 PSP. 2 je kuuttt. Haha. Tapi, campuar dengan ICTL lagi. Err. Balaaaabaaaalaaa. 

Aku ingatkan aku ni lambat lah sangat kan. Time nak pergi dewan Alamanda tu, aku nampak Candy dengan Athirah. Batak habis ah aku. Haha. Aku ingatkan time aku datang tu dah habis baca doa. Tiap kali baca doa mesti tergelak cuz aku teringat Ustazah cerita. Haha. Ngek. Masuk kelas. Masa first, KOMSAS. Baca syair. Setiap orang 1 baris. Tapi cikgu mcm badmood je ohh. Sorry Cikguuu kalau saya suka menyampuk :B
Time sejarah, CikguZainal tak masuk. Boring tahu? Ustazah yang masuk. Aku tolong Candy buat kerja, pastu pergi photostat lyrics. Then rehat. Maggi aku beli semalam tawar gila babeng ah. Aku makan sikit, pastu buang. Aku beli benda lain plak tapi boleh bawa jenjalan. Then tukar baju kt bilik persalinan. Aku pergi koperasi, beli air Bieber (Justea). Purple punya. Hihi :3

Masuk kelas. Memekak. Aku banyak main dengan Shah. Main game 'Jujur pada diri'. Game tu aku yang buat. Haha. Cikgu still tak masuk. Time KH, aku semeja dengan Candy, Hakim, Meor, Maira, Athirah. Kiteorang kena buat apa ntah. Tapi buat kt paper. Nasib baik senang je. Ngeh. Even comot, at least aku buat. Haha. Pastu, geo. Time geo, cikgu ganti masuk. Kiteorang lepak ramairamai kt luar kelas. Haha. Ada jugak kiteorang main sepaksepak. Aku tersepak Fahmi over. haha. Candy plak, sepak kerusi dia, dia jatuh. Haha. Ngek je. Pastu jerit, K'-rek! Kan kan sahut "Hu ha hua" Aku tumbuk kt Fahmi slim tu. Haha. Dorang kasi aku air, aku minum ahh, minum mcm air biasa. Sedap kuutt. Pastu dorang ckp tu air Wan Azim. Err. BLUEERRRRKKKKKKK. Setan ahh.

Lepastu, PJ. Tak pj pun. Duduk dalam dewan. Mainmain ah dengan Raja, Candy and Thirah. Now, aku jarang dengan Alya. Btw, phone dia hilang duh. Sial gila budak yang curi tu. Err. Lepas PJ, science. Aku tak buat satu hapak pun sebab busy selotape buku. Tapi time nak balik tu, aku moody. Banyak barang aku hilang. Err. Kalau nk diikutkan, nak je aku tikam sesekor. Tapi keluar je pintu pagar sekolah, terus okay. Haha. Time tunggu tu, aku nmpak Azli naik basikal. Aku pun jejerit ah panggil dia. Aku tengok ada folio dekat tangan dia. Aku tengok ah. Ruangan kawan baik kan, ada akuuu. Haha. Dia letak gambar yang ni.

Malam tu, lepas makan semuasemua, aku, Kaklong, kakngah, yiq (bf kaklong) pergi pas. Teman kaklong ambil gaji. Tapi malang en, gaji tak masuk lagi. Padahal kt online dah kuar dah. So, kiteorang jenjalan ah kejap kt pas tu. Pukul 1020 baru sampai rumah. Act, kakngah gebang mama. Dai kata dia masuk tuit kelas pukul 9 punya, tapi dia tak pergi sebab nak ikut kiteorang. Haha. Tapi kakngah sial, duit aku banyak keluar pasal dia. Err.


Btw, aku dah baik dengan Humai. Tinggal dengan Intan je aku nak minta maaf.  Maii, kau jangan menyindiri lagi kay. Duduk je dengan kiteorang mcm semalam (:

Untuk Candy gedik gemok plak. Yeyeeeee, aku maafkan kau. Make sure ehh, coklat aku. Hihi :B
Haha. Iloveyouuuu too. Hihi.

Aku tidur pukul 12. Bangun pukul 8.10. Sekarang ni pukul 8:57.

Kbyebye
back to top?