▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Wednesday, April 13, 2011 @ 8:18 PM
ROUND AND ROUND
Heyheyyyyyyyyyyyyyyyyyyyylowwwwhhhhhh. Haha.
Assalamualaikum (:

Kay, semalam, macammacam berlaku, so, aku galakkan korang baca post sampai tamat (:

Sedang aku jalan nak pergi tempat tunggu Acik Jumaat tu, tengok awan, mendung semacam jee.Guruh pun da start bunyi. Agak dahh, mesti hujan -,-" Aku tunggu sensorang sebab Husna pergi kadet polis. Sambilsambil tunggu tu, aku nyanyi lagi No Boundaries. Tetibe je, hujan turun dengan lebatnya. Seriously lebat wehh. Memang lebat!
Sampai je kt sekola, pergi dewan alamanda. Aku dah basah gegila dah wehh. (aku act suka main hujan). Haha. Aku beratur ah sebelah Syamimi and the gang. Aku beli coklat kt Syamimi, pastu kena duduk rapat sikit dengan budak laki -,-" Pastu en, semua pengawas kerek duh semalam -,-" Lagilagi si Nadiah, nak je aku campak muka dia dengan coklat aku tuh. Haishhh. Pastu, Candy datang, dia bagi kinder bueno. Ya Allah, terharu gilaaaa. Asal lah Candy ni baik sangat kasi aku tuh? Aku nak slurpee sekolah jee. Haha. Aku batakbatak dengan dorang sampai dorang cakap aku tak pernah makan. Taik betul -,-' Dah jealous tu jealous je lah. Aku cuma terharu gila mat dengan twin aku, Candy. Btw, muka kiteorang agak sama.

Haaa, sama kan? Tau tak mana aku mana Candy? Sape tak tahu dia genius. Haha. Aku puji duhh, bangga sikit. Candy baju purple, aku baju stripe tuu. Candy pun ada baju mcm aku. Aku pun ada seluar mcm dia (line hijau). Cewahh, bangga wehh. Padahal, aku dengan dia baru rapat this year, sebab dia duduk belakang aku kt kelas.

Time dekat lorong ape kebenda ntah en, aku terserempak dengan Adilah and the gang. Time tu aku mcm ok lagi lah. Aku mcm jadi aku yang biasa, then dorang cakap "Wada, kau ni happening lah, suka aku kawan dengan kau". Awwawwww, mekasihhh. But tadi ada abanag senior ckp kita mcm mulut longkang. Errr, dia tu perangai mcm kandang babi pergi skip kelas. Errghh. Geram aku. K, tunggu esok! Hahah.
Pastu, aku jalan masuk kelas dengan Shieda. Dia ikut je jejak aku. But, jejak aku kena hujan. Haha. Nak cepat punya hal. Tak lalu aku kumpul ramairamai, dah ah busuk (gebang je). Haha. Time lagi 12 langkah je nak masuk kelas, ada announcement,

 
"2 SATRIA, 1 PESONA, 1 CHIMEARA, 1 SATRIA, 1 JUARA, 2 CHIMERA DAN 2 WIRA SILA KE DEWAN ANGGERIK SEKARANG"

Aku letak beg, terus turun pergi dewan anggerik. Tetibe je, pening gegila. Haiyooo. Sumpah pening gilaaa @.@ Aku tak berkata-kata pun kt dewan Anggerik. Aku duduk je, sensorang plak tu, Candy dengan Athirah ada meeting pengawas. Aku just duduk je. Pastu, buat laici kang lah ape lah. Tak seronok pun (memang ah tak seronok dah kau pening). Haha. Pastu, kena ada wakil setiap kelas, lelaki dulu, jadi model yang macho dan perkasa. And pemenangnya, Izul, 2 Wira. Haha. Kecik gila die tuh. Kelas aku, Azli yang jadi. Err, Azli tak macho kayh? -,-" Kalau perempuan, buat suara kucing, cakap "meowww". And pemenangnya, kochik, 1 Juara. Ngeh, die memang comei! Haha. Kecik gilaaa!!


Kay, time nak naik tangga, aku terlanggar budak ni. Aku just jalan slow je, dia turun tangga and lari dengan kawan dia. Dia langgar aku, aku jalan straight je lah, then dia cakap "Kau niiii, bodoh juga en?" Aku mcm buat bodoh je lah. Padahal, sedih gila, aku ingatkan dia baik. Comel jee wehh budak tu. Btw, dia tu bodoh sebab kelas Waja kot. Hahahaha, tak sedar diri. Memang bodoh habis ah en? -,-" Aku masuk kelas, aku beli coklat sebab tngah sedih (kalau tengah sedih aku memang suka makan manisan. Tu yang gemuk tu. Maybe sebab tu je kot boleh buat aku tenang.). Aku otw pergi bilik Muzik, pastu, abang tu cakap cikgu Amla takde, so duduk dalam kelas. Aku just letak kepala atas meja je lah. Serious aku cakap, aku cakap duatiga patah je kot time tu sebab pening gila mat.
Pastu, cikgu Zainal tersalah masuk kelas tau. Cikgu cakap
"Ok, buka bab 6". Pastu dorang ckp "cikgu, salah kelas lahh". Pastu, semua gelak.
Waitwait, bukan semua kay. Sumpah aku tak gelak, aku tunduk je. Tak gelak pun weh. Sumpah demi Allah duh. Pastu, cikgu marah gegila. Cikgu blah je, tetibe aku nangis. Ye lah weh, sedih weh. macammacam cikgu cakap. Aku tak boleh stop nangis kot kt kelas semalam. Time rehat plak, aku tak solat, sebab takde mood (dalam keadaan menangis pergi kantin jumpa Raja). Haha. Datang je, aku baring. Time tu tak ramai orang, pastu aku mcm tetibe je nangis gegila. Pastu, aku beli air. Time minum tu mcm nangis sikit ah. Then bebudak 1 Pesona jumpa aku ckp "Weh Wada, jom ah pergi minta maaf kt cikgu." Time jalan nak minta maaf tu, aku dah nangis balik. Haiyoo, gedik nya aku semalam -,-". Pastu, masuk bilik guru, aku yang cakap "Cikgu, kiteorang nak minta maaf sebab gelakkan cikgu tadi".
Pastu cikgu bebelbebel lah, haiyooo, nangis lagiii. Haha. Keluar je dari tu, aku dah ok sikit sebab cikgu cakap
"Saya maafkan kamu semua tapi jangan ulang lagi".
Hmm. Time tu aku dah ok sikit.

Lepas rehat, still Muzik, duduk dalam kelas dengan budak seni. Tapi, budak Satria takde. Aku mcm sembang sikit ah dengan Hakim. Then Hakim cakap
"Aku kesian kot tengok Wada kena maki dengan Che tadi. Wada, kau ckp ye lah, aku je babi"
Pastu Hakim cakap "Aku tengok, kesian duh".
Hmm, thanks Hakim (': Time tu aku dah start nangis balik.
Aku cerita ah asal aku sensitif sangat semalam. Semalam mcm hari aku kena maki kau tahu?
Aku dah anggap Cikgu Zainal tu dh mcm bapak aku weh. Pastu, orang cakap aku babi. Haishh. Bodoh lah ape lah. Memang semalam teruk aku kena maki. Fikir aku pening je, kalau tak. Hihi,

Lepas Muzik, english. Bukannya buat pape pun, salin jee. Pastu, geo. Pastu, solat. Aku tak solat sebab aku nak terberak. Naik tangga je, dah bunyi loceng. Haishhh. Taik betul -,-" Tu lahh, makan coklat banyak sangat semalam -,-" Lepas geo, BM. BM semalam ok ah gak. But cikgu cerita pasal Cikgu Zainal tu. Cikgu Edayu cakap "Syuhada ni mesti gelak nii". Haishhhoooo, nangis balik. Nasib baik dorang tak kecoh, kalau tak, jatuh saham aku. Haha. 

Btw, sebelum BM kot, Intan ada gebang lagi. Dia cakap en, 
JUSTIN BIEBER CALL DIA THEN BIEBER KASI 5 TICKET WAYANG FOR NEVERSAYNEVER. DALAM 8 KEPING MACAM TU".

Woi perempuan, insaf lah weh -,-"Haiyooo, terkentutkentut aku dengar. Candy dengan Athirah kejam duhh, die pergi kt Intan then cakap "Wehh, aku pun nak juga". Haha. Ambil kau! XD Time BM, kiteorang banyak gila perli Intan. Haha. Memang banyak gegila lah weh! Haha. Serious banyak!

Malam plak, aku pergi MRKB beli barang folio. 
Aku tak baca buku pun malam tadi, busy buat folio XD Haha.
But, malam tadi Wanie mcm !@#$%^&*(). Erghh, dia memang masalah gila duh sekarang.
Benci sial dengan dia tuh. Dah ah selalu ckp aku ni bodoh ah ape ah. Sudah, nangis lagi malam tadi.
Ye kak ngah ye, aku tahu kau tu bijak en. Kau susah ape aku bodoh? Buat malu keluarga? Itu pergi mati kau lah weh. Mama dengan Ayah tak pernah cakap mcm tu kau tahu? Kau plak nak over. Memang satu hari nanti aku belasah kau cecukup ahh kak ngah. Sumpah aku cakap. Memang kau akan kena habis dengan aku.


Haaa, btw, ada satu part nii. Che cakap
""' "Wada, kau still pening ke? Tak best ah kalau kau pening".
Ngehh, korang kalau aku bising korang marah, bila aku diam suruh bising. Keling betul -,-"
Till here, BYEBYE!
back to top?