▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Saturday, April 16, 2011 @ 4:04 AM
STUDY GROUP ;D
Heeeyyloooowwwww.
Kay, aku baru je sampai rumah, baru balik dari study group.
Ngeh, esok mama tak kasi aku keluar -__________________________-
Kay, semalam, aku memang agak tak suka ah time malam. But, nasib baik ada Choki Icad :3
Haha. And, tengok maharajalawak, dah ok sikit lah kan. 

Esoknya, i mean, harini lah kan, pergi sekolah. But homework. First tu, aku dengan Athirah Mazhan tunggu Candy and Azli kt tanah 1 Malaysia. Then mcm boring takde buat apa, ingat nak pergi singgah kedai, pastu Candy call. Then patah balik. Pastu, start ah belajar kt kantin sekolah.

Buat science, pastu pergi MRKB beli gam and lunch. Then, balik sekolah balik.
Tampaltampal sejarah, siapkan folio, and semua dah siap! Err, bukan semua lah folio tu, tinggal indeks dengan carta organisasi je kot.

Then pergi taman dengan Azli. beena pun ada. Dengar lah dorang merepek.
Azli kata nak balik, aku terus call PakTeh. And, aku pun balik.

Ngeh, aku penat niii. Nak mandi, makan, semuasemua lah kan.
So, byebye!

And, ada minah mcm taikbabi sesat kt shoutbox aku. Errr. Sakai sial kau ni. Sumpah pengecut.
Sound mcm tuu je. Err. Menyakai gila -..- Err, dah lah tuh, nanti aku teremencarut bebanyak.

Haaa, Aryn! Yang sweet moments tu, esokesok lah aku buat. Maybe hari Isnin nanti.
Hihi. Kbye guys! ;D

back to top?