▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Thursday, April 21, 2011 @ 7:26 PM
THE TIME
Hellloooooooooooooo readers! 

Err, takde papa lahh.
semalam, nothing special happens.
Semua biasabiasa jee.

Pergi dewan alamanda, siapkan geo. Pastu naik kelas, buat BM.
Komsas. Nasib baik seronok ohh.
Lepas BM, sejarah. Cikgu tak mengajar sangat sebab suara takde. So, kena buat soalan, harini tukar buku.
Lepastu, rehat. Aku pergi koperasi dulu. Ada bebudak KRK. Duduk ah kejap dengan dorang.
Pastu, aku pergi kantin. 
Nak tukar baju, tapi dah terlambat. Ngehh. 

Time nak naik tangga tu, Eirfan perli
"Wada, tak beli ais kepal ke harini?"

Aku selalu beli ais kepal last minute, biar masuk kelas lambat. Haha. Boleh teman pengawas bertugas kt tangga. Haha.
Pastu, sejarah balik.
Lepas sejarah, KH. Aku masuk lambat, pergi tukar baju. Haha.
Time kat bilik persalinan kan, ada Eika Zaibo dengan 2 kawan dia.
Sorang tu, kawan aku. Nama dia Pijah kuutt. Lupa duhh.
Nak tukar baju en, so, semua barangbarang yang ada dalam poket aku letak luar.
Ada biskut, nama, purse.
Zaibo selamba mak dia je pergi ambil biskut aku, buka purse aku, ambil seringgit.
Yang nama tu, aku letak dalam reynolds, aku dah siap stapler dah, pastu dia buka.
Aku cakap ape ntah en, pastu dia kata "ups, dah terbuka".
Bubby gilaaaa. Saba je ahh duhh. 

Aku mcm -____________-
Sebab, aku ingat pesanan senior form two kat aku.
Aku buat don't know je lah, lagipun nak cepat en.
Time naik tangga, aku nampak Huda and the gang dekat 1 Satria.
Aku, Candy and Athirah pun cecepat ah naik atas minta borang.
Bayar seposen. Ngehh. Sakai gilaa.

Pastu, pergi biliik KH. 
Group cikgu Sharifah dah start tanam pokok dahh wehh.
Jealous >.<
takpe, nanti aku pun dapat juga. haha.

Lepastu, Geo. Time geo tak belajar langsung.
Ada banyaaaakkkk form 2 datang kelas aku jumpa Cikgu Juraida.
Ada problem kuutt. 
Time blah tu, dorang jerit 
"Seri wehh serii".
Macam tu lahh kuutt. 

Pastu, PJ. Time duduk tuu, aku mcm bisingbising ah sikit.
Pastu aku tergelak over. Pastu Syamimi cakap
"Dah lama tak dengar kau gelak"
Wada : Maksud kau?
Syamimi ; Yelahh, semenjak hal cikgu Zainal tuu.

Raja menyampuk
"Ntah. Asyik badmood jeeee".

Haha. Yelahhyelahh. Kalau aku bising korang marah.
Ingatkan main bola jaring, tapi goal lagi satu tu problem.
So, ada team duduk melepak.
Ada yang pergi main shoot kt goal lagi satu.
Aku and the gang main bola pakai penutup botol.
Aku makin suka duhh main dengan benda tu. Haha.

Lepastu, Science. Salin note, aku tak bawa buku.
Haha. Buat berat beg aku je ;p

Time nak balik tu, hujan lagiii.
Time otw nak jalan kt pintu pagar tuu, aku jalan dengan Candy. 
Awww. Terasa yang aku sayang gegila kt Candy.
CANDY! AKU SAYANG GILA KAT KAU, KAU TAHU?
SAYANG GILA!
AKU SAYANG GILAAA KT KAU!

Malam tu, KakLong dah boleh bawa kereta.
bangga sikit. Haha. Aku teman dia hantar KakNgah. Then dia jumpa Yiq dia tu kejap.
Time kt 19, kaklong lupa buka lmapu. Patutahh rmai orang honk,
Sakaiii -__________-

Till here, BYEBYE
back to top?