▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Thursday, May 26, 2011 @ 7:02 PM
Bop to the top ;D
Heyheyheyheyheyyyy!! Sumpah aku rindu blogger :( Ngiahhhh exam dah habis ;D
Andandandand, harini ICTL AND PJK! WHOOOOOTT! Belum merdeka but aku rasa macam terlebih merdeka duhhh. Kay semalam Muzik. Ya Allah aku tetiba je blank wehhh. Yang aku bebetul boleh jawab by myself kira not. Haha. Sebab yang tu senang. Tapi semalam bagi aku hari yang OSOM! ;D Datang sekolah je, dah ada surprise yang sumpah bodohgila nak mati -.- Husna sakai + gilaaa. Haha.

Semalam time exam Muzik tu, kena asing tau budak Muzik and Seni. Aku duduk sebelah Candy. Bapak ahh, semua budak seni COPYCOPY. Serious duhh. Kiteorang pusing belakang semuasemua tu. Haha XD Cikgu yang jaga tu buat bodoh je duhh. Kiteorang dah ah sembang, gelak semuasemua tu. Kayy cikgu tu pelik. Haha XD Kalau sivik, yang Essay kt belakang tu aku tinggalkan sebab tak sabar nak balik. Ngiaaahhh. Semalam time sivik rasa lama gilaa duhhh. SHIIITTTT GILAAAAAAAAAAAA! Dah ah cikgu jaga tu kerek -.-

Ehhh Cinta Melody dahh best gilaagilaa tahap kucing beranak kan? Whoaaa aku suka! ;D
Ehh aku ada something nk bagitau but it's too early. Heh Kbye nak tengok Cinta Melody. Dia kena lempang ok Ajeng macam sakai.
back to top?