▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Monday, May 2, 2011 @ 8:42 PM
Teenage Dream
HEYYOOOO. Hihi. Aku dah adal kt Shah Alam.
Yeahyeahyeah. Semalam en, kiteorang sampai pukul 1230. Aku balik naik kereta Abang Aman (bakal tunang Kak Eina). Mama stay kat kampung, maybe harini Mama balik. Ayah dah balik kelmarin.

Kay, malam tu, kan ada bbq en. Haha. Aku tak buat pape un. Aku nak tolong KakLong dengan Haikal cocokcocok benda tu, dorang cakap aku tak reti so jangan buat. Err.

 Haha. Haikal darjah 6. Weh, jangan ngorat, dia sakai. Haha




Aku dah tak tahu nak buat apa, aku banyak jenjalan satu rumah. Semua aku menyemak. Haha.

 Adam main compact powder? -,-"












 Kakak adik sama je sakai -,-'

Kembar si Sal.

Pastuu, bakarbakar, makanmakan semua,aku dah bosan, aku pergi tempat bebudak.















Haha. Dah lah, nak gi sekolah. Hihi



back to top?