▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Wednesday, May 4, 2011 @ 6:27 PM
We'll be a dream
Hellohello. Assalamualaikum (;
Exam nak dekat :(

Kay, kena kurangkan berfacebook facebook nii. Hmpphh. Semalam hari Rabu. Tak best mana pun. Banyak cikgu yang masuk kelas kiteorang mesti marahmarah. Mesti ustazah pesan supaya jangan manjakan kiteorang sangat, sebab, nanti kiteorang naik kepala.

Time solat Asar kan, kiteorang duduk kt tangga tu. Tetibe ada Don and the gang. Tengoktengok benda yang kunci tu dah boleh buka. Haha. Yeayyy!! Don cakap budak gemuk gang dia yang buat. Haha. Semalam, Candy date dengan ACK. Sebelah kelas plak tu. Padahal ada je cikgu kt kelas. Haha. Ada satu part ni, Ack bisik kat aku "Haduiii, patutnya harini aku bawa hadiah untuk dia, aku lupa."
Pastu masuk kelas. Haha. 
 


back to top?