▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Friday, June 10, 2011 @ 10:03 PM
Bop to the top :D
Hi. Hey. Hello. Assalamualaikum.
Aku rasa aku dah lama tak update blog. *Macam ada je kan yang baca blog aku? -.-
Lantak lerr. Today is Saturday. Ometot! Holiday almost over! Urghhh! Homework? Takde homework, just folio Sejarah je. Form 1 ni memang takde homework duhh. Ada pun sikit je. Kalau banyak pun, benda simple je -.-

Aku sebenarnya ada baaaaaaaanyak gila nak cerita! But takde lah banyak mana! Hahaha! Haritu, aku pergi buli budakbudak. Semuanya bermula dengan Husna. Husna ajak panjat lori, tapi dia tak panjat pun. Aku panjat, then lompat kt lori lain. Main lompatlompat kt lori. Haha. Turun lori, jumpa trolley. Dia bukan trolley tau, tapi, susah ah nak explain. Aku main benda tu dengan Husna. Hahahah! Husna kecooooooooooot! So aku start ah buli budakbudak. Sape yang datang kt aku je, kalau dia ada lollipop ke, kopok ke, aku rampas then aku makan. Ada yang sampai merayurayu nak balik. Aku makan je la.
Aku cubit ah, cabur baju dorang ahh, cabut seluar ah. Bodoh jee. Ambil selipar masuk tong sampah ah. Serious sakai gila oh!
Semalam Putri adaa! Yeay! Macammacam kitaorang wat. Haha. K ah, malas nak type dah. Byebye! :D

Haaa, aku ada buat something kt RebeccaBlack kt twitter. Hahahahahah!
back to top?