▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Wednesday, June 1, 2011 @ 8:59 PM
CONTEST FRIEND FOREVER
Disebabkan Izzati Najihah tag aku dalam contest nii, aku pun masuk lah kan.
Well, siapa taknak masuk duhh? Hihi.


Gambar yang aku masukkan untuk contest nii, yang nii ;-


Ni time last year. But seriously semua muka nampak macam budak kecil kan? Haha. Ni time aku ada competition Nasyid. Serious rindu sangatsangat time ni. Tapi time kat gambar ni belum lawan, latihan je. Dulu kita semua rapat gila kan dah macam family dah kan? But now kita semua terpisah. Aku rindu gila nak menggeila dengan korang. Hope kita jadi sahabat selamanyaa (:

Okay now aku tengah cari baju. Baju ni memang dari dulu lahh aku cari. Haha. And now, aku dah jumpa. Tak payah beli, kalau menang contest ni, dapat lahh baju ni free of charge. Nak tahu tak baju apa? For sure korang pun nanti mesti nak :P
Pergi sini Droplet House Page.

Ni haaa baju untuk winner.
Dengan inii, aku tag,
1. FAIZAH HAFIZAH
2. ATHIRAH MAZHAN
3. AIMIE AIDA

P/s : Kalau tak faham macam mana nak join contest ni, pergi sini yeah?

BIG THANKS TO SHARMECHY SEBAB BUAT CONTEST NI. BUAT LAH LAGI YE? (;

back to top?