▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Sunday, June 12, 2011 @ 6:47 PM
On the floor
Hello. 
Krikkrikkk (bunyi cengkerik)
What's up? Petang ni sekolah. Nasib baik aku bangun awal. Kalau aku bangun pukul 1 as usual time holiday, mati ah -.- Err. Hari Jumaat haritu aku rasa okay lahh. Lepak dengan Puteri semua. Puteri datang Shah Alam. Kitaorang buli tobek and the gang. Ala, budak kecik -.- Dorang main kasar, main cicak. Sial. aku dah ah anti cicak. Sakai. Hari Sabtu, aku kena tinggal dengan KakNgah, MakLang, Ashraf and Ameer. Dorang tengok movies. 2 cerita pula tu. Haihh. Akibat bangun lambat. Pukul 2 macam tu, aku ikut Mama ambil kaklong. Lepas ambil kaklong, pergi rumah kakYang. Lepastu balik. Rehat kejap, aku ajak Mama tengok KL gangster. Kiteorang pun tengok ahh. Pukul 12 macam tu. Kl gangster best, so, tengok ah wehh. Sumpah best gila ah. Aku rasa aku ngantuk. Baru bangun kuutt. Err. Kbyebyebye.

HARINI DAPAT RESULT. TAK DAPAT 5A, PHONE KENA RAMPAS BALIK.
#Thanks mama.
back to top?