▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Saturday, July 23, 2011 @ 1:47 AM
Something about myself.
Ok aku bosan. Teramat lah bosan. So buat lah benda ni.
Ok fullname SITI NOR SYUAHADA BT HAIZAD. Lebih selesa if orang panggil aku WADA. Kengkadang aku nak aku sorang je nama Wada dalam dunia ni, takde orang lain dah. Semak je -.- Eheeem aku ada 13 tahun dahh. K dah tua malu lah sikit -.- Mama selalu pesan "Jangan lah banyak main, kau tu dah besar". Ok aku dah kurang dah main kejar-kejar, baling selipar semua-semua tu. Chet! Aku panas baran. Haha XD Satu family aku memang jenis panas baran. Aku suka senyum, suka gelak and gelak kuat. Ikut ayah. Suara ayah kuat sangat! Azli haritu cakap kan "Kalau kau pakai microphone then jerit memang satu dunia boleh dengar". Aku bukanlah datangnya dari keluarga yang berada. Sederhana jee. Aku jahat, suka buli, suka kutuk, suka sound orang, suka kenakan orang. Idk why memang suka sangat buat. I love kids! But kalau yang tak comel tuu, suka sangat buat nangis, MAKIN KUAT DIA NANGIS, MAKIN HAPPY AKU!"

Aku friendly. Suka berkawan and senang rapat. Kalau orang yg aku benci tu senang je nak rapat balik. And aku senang terpengaruh and mudah termakan kata-kata orang. Mama selalu cakap dia risau dengan aku ni. Aku miiiiiiiiiiiiiiiiinat sangat dengan Bieber! Idk why tapi memang minat sangat. Aku bajet bagus. Bajet baik. And aku jenis taknak kalah. Tengok orang tukar default and default dia cantik, terus ajak kakngah ke sesape ke buat photoshoot. Hati aku busuk, aku tahu. 

Aku ada 3 orang adik beradik. And aku terakhir. Takde abang. Nak abang! Ayah selalu layan aku cam laki -.- ajak wrestling lah apa lah. Dulu-dulu ayah selalu belikan aku baju cam lelaki. Banyak wo -.- haritu ayah ajar aku camne nak tukar lampu. Gila tu -.-


Aku selalu kena buli dengan dorang. Well dorang en gemuk XD haha. K kiteorang kalau bosan mesti tergedik buat photoshoot. Yang jadi photographer nya aku -.- Kalau aku suruh amek gambar aku, tak ikhlas -.- 2-3 je pastu cakap "aku lak!" sedih je. Kiteorang kuat gossip! And suka mandi sama-sama hihi X) 
Aku suka makan. Suka sangat XD Tengah malam je mesti ada project pasal makanan aku buat dengan Wanie. Haha dia tu memang ohh. 
Mama dengan Ayah lak eh. Mama nama dia RAHMAH and ayah nama dia HAIZAD. Dua-dua aku rapat. Kalau aku takut aku tidur dengan Mama and Ayah. Tapi sekarang aku makin berani. Hihi X) 
Dalam laptop tak banyak gambar. Computer banyak ah -.- aku selalu bajet computer tu cam aku punya. Haha peace (Y) K truth be told aku memang anak manja. Kalau boleh semua benda nak cerita kt mama. Tapi nanti dia lupa -.- dia tu memang oh. K mama tu macam budak kecik. Gedik and oveeeeeeeeeeeeeeeeeer sangat! Dia suka tengok kilauan Emas -.- aku pun suka gak err. 
Aku suka layan cerita spongebob! Skarang kt 612 ada spongebob. Lama wo. Haha. Aku suka nyanyi. Memang gabungan hebat kalau aku dengan kakak-kakak aku menyanyi. Kakak-kakak aku semua gedik. Dua-dua tu gedik -.- nyampah. K yang first nama dia SITI NOR SYAFIQAH. Dah besar dah dia. Kt UM tapi every week balik nyusahkan aku -.-
Ni ha dia. Dia gedik. Gedik sangat. Tapi aku suka dia sebab dia selalu panggil aku baby. Haha. 
K ni kakngah. SITI NOR SYAZWANI BT HAIZAD. Suara dia cam aku. Ganas -.- muka pun sama cam aku. Skarang tetiap malam aku dengan dia je ah. KakLong dah takde.  Lama tak gaduh dengan dia X.X Kiteorang kalau gaduh memang gempak woo. Pecah pintu semua-semua. Haha. Wanie gila duit. And dia suka curi duit aku -.- Kalau kakngah kurus mesti dah cam kembar dah. Dia selalu ejek aku sakai. Yang suka puji aku kaklong. Aku suka kutuk wanie haha XD 

Ni family aku :D









ape? Tahu ah buruk -.- k ah bye penat ni.
NAH HANIF! POST KHAS UNTUK KAU! HAHAHAHA

back to top?