▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Saturday, July 23, 2011 @ 12:39 AM
STUCK!
Hello. Hi. 
Baru ingat nak masuk gambar Bieber but tak jadi lah. Hihi. Okay semalam biasa je.
Cuma time Agama 3 orang kena marah.Sian dorang. Hmph.

Malam tuu. Ok takde mood seyh. Aiyayayayayaya. Kbyebye!

Baru aku sedar yang aku rindu ex aku. kbyeee~
Ok dah ada mood. Aku ada kawan baru! Nama dia FARAH HANNIS! Siapa kah itu? Ok sape tak kenal tu diam ok.
http://thisisthefairytale.blogspot.com/2011/07/kelas-akhir-tidak-semestinya-jahat.html
Ok buka ni. Blog dia sumpah cantik k. K aku kenal Farah time tu aku kt rumah Raja. Dia add , aku app. Dia ttibe je tegur. And dia minta blog. Time dah dah offline, aku minta camne nak buat shoutbox cam dia. Then dia tegur kt sekolah, dalam toilet, dia cakap "apa kau nak tanya?" then aku baru lah kenal dia. Ok makin lama kiteorang makin rapat. Banyak dah rahsia aku share dengan dia. Ngumpat + luahan perasaan dan macam-macam lagi lah.

Ok korang harus buka link yang ada kt atas tu. Takpe ah kalau malas, nak baca ni, dia tulis.

 Saya sayangg kawan kawan saya. Saya ada kawan baru, nama dia Siti Nor Syuhada Binti Haizad kottt lah. Hee.
Dia hari hari dok puji memuji saya, why why ? Comel sangat kea farah ni ? Err -,- bila tengok cermin rasa menyampah pulak tengok. Dia boleh kata farah comel ? Pelik betul, by the way thank You. Dia sangat lah dan sangat cantik dan cantik. Hot pulak tu :] Seriosly, dia cantik sangat. Do you want see her picture ? 



Cantik right ? Seriosly, suka pulak kawan dengan dia. Tak tahu kenapa. Dia kecoh itu satu hal yang farah tak berapa suka tapi sumpah best :] Tapi dekat sekolah just tegur macam tu jea dok hai hai jea. Ya Allah, cantik lah dia ni. Nak add dia ? Gatal. Mintak dia sendiri. Farah suka edit blog dia sebab dia tak mintak banyak banyak. Simple pulak tu. Dia minat Justin bieber lahh -,- Farah minat tapi tak lebih tahap histeria. Yang pelik kan kan ? Orang ramai nak dia tapi dia jual mahal. ngehh tak lah farah bukan tahu pun. Jangan nak gedik 
gedik amek dia, dia dah berpunya.




Tu dia kasi. Alamak terharu nyaaa aku XD hihi. Aku makin lama makin rapat dengan Farah since aku start text dengan dia XD Farah ni kan sumpah cantik gila kalau facetoface! Sukaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat pandang dia tu >.< suara dia dah ah rock, bukan cam suara aku, ramai orang ejek T.T mama pun ejek mama cakap suara sengau T.T sedih je.  ok lah penat dah ni bye
back to top?