▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Tuesday, August 2, 2011 @ 7:16 PM
Skyscrapper
Hellloooooooo.
Oh aku lupa enn nak pesan, SELAMAT BERPUASA UNTUK SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA.
Harini dah hari ketiga puasa. Semalam memang penat gilaaaa babeng en T.T Ya Allah sumpah nak nangis duhh teringat pasal semalam. So memang tabik gila ah kt Nabi Muhammad, macam mana ah en dia pergi berperang, puasa lak tuu. Wuuuuuu ~.~

Semalam, lepas sahur mama suruh stay baca buku and then solat. Aku pun cam ok je lah sebab ada homework yang tak siap. Lepastu tidur, lepastu bangun balik. Lepastu online lah kan. Athirah dah pecut aku wooo main TubeHero. But aku cam dah bosan ah main TubeHero -.-

Lepastu pergi sekolah. Lambat woo gi semalam. Cik Jumaat ah ni -.- Kalau aku cepat dia lambat kalau aku lambat dia cepat err -.-
Sampai je nampak Athirah, Aimie and Candy. Aku pun menyemak je ahh en. Lepastu pergi Dewan Anggerik. Tengok kayu apa bende ntah -.- Tapi awesome :DDD Lepastu Sivik masa first tak buat apa. Masa second main crossword puzzle. Lepas BM. Cikgu cerita sinopsis and tanya. Tu je :3 Lepastu KH. Tak belajar. Kiteorang duduk kt pintu hadap Villa Hijau then memekak-memekak. Memang best gila time tu. Lawak je XD Aina memang takde rupa orang puasa. Lepastu PJ. Time PJ kena susun meja. Pergi toilet, kumur listerine semua tu. Then naik kelas, lepak belakang dengan Angah, Syah, Amir, Candy, ramai lagi lah kan. Angah buat muka. Sumpah lawak gila babeng! Dia perli budak kelas sebelah Ya Allah sumpah memang tak leh blah aku cakap. Hahahahahaha XD Lepastu susun tempat, aku duduk sebelah pintu -.- Pintu belakang lak tuu. Sebelah aku Shafika. Whooooot boleh main tiru-tiru haha :DDD Memang untung duduk sebelah budak pandai ni huuurrrrr.

Time balik tuu, Mama amek lambat gilaaaa -.- Ya Allah nak nangis sebab penat sangat. Aku pun main nyorok-nyorok dengan Anis and Husna, Bosan gila -.- Dorang plak main cam nak tak nak je. Dah ah panas. Hurrr >.< Balik je rumah, terus mandi. Wuuuu. Malam semalam aku tak gi terawih, study lah kononnya. Memang study puunnnn ~.~ 

Kbye (:
back to top?