▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Wednesday, September 28, 2011 @ 6:07 PM
It will rain.
Hello, assalamualaikum everybody!
Terasa macam nak update blog but taktau nak update apa. Seriously. 
So, exam nak dekat kan? Kenapa oh kenapa? Y.Y mencik nyaaaaa.
Ok takde motif. Saje nak membatak. Aku kisah apa? Hoho.
Hari Ahad lepas, kawasan rumah baru aku ada buat openhouse. Bukan rumah aku, rumah orang lain. Best lah kan. Dah macam orang kahwin je makanan-makanan dia. Satu lorong dengan aku. So, kenal lah kan jiran-jiran semua-semua tu. Err taktau ah best ke tak. Sebelah rumah aku semua kecik-kecik. Depan tu kosong. Depan sebelah tu pun semua kecik-kecik. Tu je aku tau. haha. Sekarang ni hampir everynight pergi rumah sana, mama nak tengok pokok dia ah ape ah -.-
Kadang-kadang, if aku rajin, aku ikut ah. Hewhew. Ok open house tu memang best. Sedara-sedara aku dari kampung datang sekali. Lagipun cousin aku ada beli rumah area situ. Selang 3 rumah je kot -.-
Kiteorang bosan kt sana, apa lagi. Buat ah photoshoot dengan cousin and anak buah aku kt taman. Tak berapa nak best sebab panas. Hewhew
Meet Anis and Azam. 
Macam orang tak betul weh kt sana. Tengok
Ok aku tak faham apa motif aku tu. Endahkan je ah kan. Lepastu, pergi Damansara, rumah cousin. Ada open house. Aku pergi dengan Minah atas ni and abang dia. Tanpa mama and ayah. Ok pelik. Tak biasa kaaay. Kt sana lagi bosan, orang dah ah ramai gila. So kiteorang pun ambil-2 ah gambar dulu.








Ok memang bajet. K bye assalamualaikum.
OH! TO PMR CANDIDATES, goodluck ye semua nya. Lagi sikit je ni. Buat bebetul. Dapatkan 8A. Sekolah memang cuti ganti-ganti ek? Pebenda tah. Disebab kan nak exam pada 21/10 ni, memang tak boleh nak ponteng ah kan. Byeeee.
Handsome nyaaa lah kan boypreng aku number 3 ni. Hewhew :3

back to top?