▼ Forever
Fearless
(Y)
tag please or die

ShoutMix chat widget
Wada says hi

Photobucket
Hello swaggers. I am Brightest Star. I live in Star Jaya/ Star Town. Call me Wada. 13 years old. Sam Tsui - Greyson Chance - Zayn Malik - Selena Gomez - Cody Simpson - Ariana Grande- Megan Nicole - One Direction - Demi Lovato. I-love-to-talk.
affiliates

CandyCollinArynxxIzzatiNajihahMunifahahaIzatie NabilaShahirah ShukriAjaiFarah Hannis
Wednesday, September 21, 2011 @ 8:47 PM
Just a dream.
ASSALAMUALAIKUM.
NAMPAK TAK? NAMPAK TAAAAAAAAAAAK?
awak tak nampak ke? Saya okay.

K, setelah penat lelah aku, siap jugaa akhirnya blog ni. Herrherr. RindduuWwwww nak update cam dudulu. Memang banyak news ah sekarang ni kan. Semalam, kelas kiteorang habis bersepah teruk. taktau ah budak mana buat kan. Seluar kt kipas, sudut bacaan kt belakang semua semua tu. Sedih pun ada y.y 3 kali dah jadi cenggitu.

Kawan. Yeah kawan. Rasanya sekarang ni takde sape dapat faham perasaan aku. Kalaulah Muca still ada dekat sini :(
I just feel like, aku macam tak dihargai langsung dalam dunia ni. 5 lucky girls yang aku sayang sesangat sekarang ni. Athirah, Syaza, Candy, Aina. Lagi sorang? Surprise kay (;
Now aku perasan yang aku makin rapat dengan Aina. Cuma dengan Syaza tu je tak berapa nak kamceng. Herrherr.
Sape dapat jumpa aku, aku kasi 2 kupang. Lol jk.
From left : Athirah, Me, Syaza, Candy and Aina.
Aina, candy, Athirah and Syaza. Aku sayang korang gegila. Aku tau kita takkan kekal selamanya. Tapi aku harap, aku akan dapat kawan macam korang one day. Harap sesangat. Sumpah sayang korang oh :(




 And lagi sorang.
MUCA MALIA BT MURAT.
Muca pindah time kita rapat, macam mana kita nak terima semua tu? Susah tau tak. Dulu-dulu, kita asyik nangis je sebab Muca dah pindah. Muca dah macam segala-galanya tau. Sayang sesangat kt Muca. Muca je boleh faham kita. Banyak sangat benda kita cerita kt Muca. Sampai masalah keluarga pun kita cerita kt Muca. Kalau dengan muca, semua kena. Cerita tu boleh, ni boleh. Sebab muca faham kita. Respond Muca kasi pun berguna. Susah nak dapat kawan macam Muca. Berekpit dengan kita, ajar kita if kita tak faham. Susah senang kita sama-sama kan? Awal tahun ni, kita ingat lagi, Muca gaduh dengan kita. Kita taktau kenapa Muca marah sangat kat kita. Sampai satu hari ni, kita geram, kita kasi Muca surat yang kita minta maaf semua-semua tu. Malam tu, you text i kan sayang? Menangis-nangis sebab happy. Sampai esoknya mata kita lebam tau. Sedih ada, gembira pun ada. Lepastu, Muca pindah. Contact kita pun jarang, kadang-2 je. Kadang-2 kita tak lyn Muca, sebab Muca macam annoying. Lepastu lama sangat kita tak bertegur kan? One day, Muca text kita. Muca cakap tu number baru Muca. Ya Allah, happy nya time tu. Lepastu, Muca 24 hours text kita. First-2 tu kita macam ishh ape ni asyik-2 text je. But lama-lama kita sedar, ada ke kawan kita yang sanggup habiskan kredit untuk kita? 24 jam msg je. Cerita itu, cerita ni. Takde Muca. Memang Muca sorang je buat kita macam tu. Kita bangun tidur, ada msg goodmorning from Muca. Balik sekolah, Muca text kita. Kalau cuti, selamat petang semua-semua tu. takde orang pernah layan kita macam tu melainkan
MUCA MALIA BT MURAT.
ILOVEYOU BABY GURL 
+
IMISSYOU

Gambar ni je yang latest. Time tu kita semua celebrate yang Muca nak pindah :')
1437.
Kita tak pernah rasa sayang sangat kt someone sampai canni. This is not a dream.
back to top?